Portré
Erős Balázs
produkciós asszisztens
producer
rendezőasszisztens
a rendező munkatársa
produkciós menedzser
produkciós vezető
asszisztens
Életrajz
Érettségi után elvégzi a MÚOSZ újságíró-iskoláját. 1994-től egy évig a Pinceszínház iskolájában színházrendezést tanul. 1995-től az RS9 stúdiószínházban tanul. 1996-tól a Miskolci Egyetem magyar nyelv és irodalom szakára jár, 1997-98-ban az itteni Egyetemi Színpadot vezeti. 2001-ben szerez diplomát. 1997-ben megnyeri az Elő-Tér Művészeti Iskola amatőr színházrendezők számára kiírt pályázatát, ennek eredményeképpen 1998-ban megrendezi Moliere: Scapin furfangjait az iskolában. 1999-től Schilling Árpád rendezőasszisztense. 1999 őszétől az ELTE esztétika szakára jár. 1999-2000-ben Magyar Éva asszisztenseként is dolgozik a Szarvasok Háza és A Nagy Hűha c. előadásokban.
1999 óta a Krétakör Színház tagja.
Rendezőasszisztensi munkái a Krétakör Színházban:
Szerelem, vagy amit akartok; Nexxt; Liliom; W - munkáscirkusz; Leonce és Léna
Dramaturgi munkái a Krétakör Színházban:
Hazámhazám
Produkciós vezető:
Mizantróp, FEKETEország, Kasimir és Karoline, Peer Gynt,
Előtte-utána
Válassza ki a keresett személy nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
-
Interjúk
„Minőségpárti voltam egész életemben.”
S ha az egész pályájában gondolkodunk, a ’60-as évek is bejönnek a képbe. Az egykori színházigazgatóval, rendezővel és a ma is aktív színésszel beszélgettünk. Farkas Éva -
Interjúk
„Még mindig kíváncsi vagyok magamra”
Balázs Áron színművész, az Újvidéki Művészeti Akadémia tanára, aki feladta a társulati létformát a tanári hivatásért, ám maradt szabadúszó színész, így azóta Vajdaság minden színházában láthattuk játszani. Legutóbb a Zentai Magyar Kamaraszínház Sirályában öltötte magára a két karakterből gyúrt doktor szerepét. Szerda Zsófia -
Művészek írták
Színházcsinálás: Liliomfi
Szigligeti Ede örökzöldje régi-új színház, erős mai tartalmakkal. Vecsei H. Miklós változatát ifj. Vidnyánszky Attila előbb a Budaörsi Latinovits Színházban vitte színre. Azt egyik társulatalapító produkcióként hozták létre. „A jó darabokat szokták átírni, nem a rosszakat” – idézték Mészöly Dezsőt. És évekig átütő siker lett. Ezt igazították most vígszínházira. A Liliomfi előadása ismét fergeteges. Szegő György